Friday, April 15, 2011

lunch a.k.a melantak

Lunch hari  ni. Jeng Jeng Jeng.........




Biskut tu mmg ade jer kat pantri. He he he. melantak la utk hari ni

KFC tu tgh hari tadi beli kat Batu 7. Lepas teman Mila pegi gunting rambut. Rambut aku? Jeng Jeng Jeng. takde makne. xde nyer aku gunting.

ade ni.. aku rsa nak remuk jer muka lelaki 3 orang kat kfc tadi tu. . aku ni pegi kat kaunter paling hujung kanan.. 3 beruk ni kat tengah2. die org ni bukan beli KFC tp lebih kepada nak ushar perempuan yang kat amik order tu. mak ai.. siap sediakan kertas kosong dgn pen lagi. minte no fon. cume kesian, xkene layan. mak aiii. memalukan betul. adeh. dasyat. rasa nak bagi dush dush jer. dah tu pulak, lame kemain depan kaunter. yg x boleh bla, kenyit mata kat aku.. hey....tapak selipar jepun sungguh.haih...kalau anuar zain ker, neyo ker, aku yg bagi no fon. xperlu minta. ha ha ha.

Next Monday, bz la ofis. Ade training equipment. Heran kan, ape la keje budak sekor ni, asyik training jer, exhibition jer, travel jer, popet jer. Ok ape. tukang sapu pun kene training jugak kan? wkakaka. janji halal kan. ;D

sebelum aku menutup tirai... nak cakap, aku dengar lagu kak melah. ha ha

p/s : jom dangdut.
btw, tonight saya akan berada di bla bla bla.. take over gantikan kawan i yg urgent sangat. Jac, please rock the stage.. yes i will dengan kecut nya.. Lama x performmmmmm in public.. Nerves? muka setebal aku ni xde maknenyer nerves. heeeeeeeeee :))

0 kicks: