Friday, April 22, 2011

Artis cakap no comment, I cakap nanti I cari comment.


Haaaaa hambek kau... Romantik dek? Romantik non.. Ha ha ha. Orang atau manusia...kalau nak sopan lagi..kawan2 aku.... Semua dok tanya, sapa boyfriend engkau? Sapa bopren aku? Sapeeee? Alahai. Aku mane ade bopren. Aku single lagi, tp  ebelebel. tengok betul2. TAK ebelebel. wkakakaka xD *pengakuan berani mampos* 

Ehemehemehemhem
Ape nak heran aku ni? Aku x heran lahhhh. Jac, keluar tajuk, dah masuk simpang tanjung rambutan. Ha ha.

Aku ni bukan la loving couple. Dok kepit sana dok kepit sini. Dok canang sana dok canang sini. Mane adeeee... Boleh tak jangan tanya? Sedih aku. Ha ha ha. Pas tu kawan2 masuk la blog aku. 





Kawan - kawan : Hehhhh... ade pulak gambar mamat dgn minat ni kat blog die wehh.. ( Hoi, korang pakai mamat minah ni ingat aku ni minat rempiiittt keee? )

Aku : Eh, eh, mane ade, korang ni salah tgk la. Salah laaaaa... Korang tengok betul2 takk.. Menafikan ni *sambil delete gambar berkenaan*. wkakakakaakakaka.

Jawapan aku atau lebih dikenali sebagai artis :   Eh, mane ade. Korang salah tengok. Kawan jer kot. I masih muda, belum nak ada komitmen. Kalau ada jodoh, ada la, dalam proses mengenali hati budi seseorg. Tapi NO COMMENT. Itu jer yang mampu akak bagitau sekarang. Kalau ada comment atau tunggu akak cari comment, akak cakap k. 


DASYAT JAWAPAN ENGKAU DIK NON. SERUPE RETIS DERRR...

Jangan risau yer kawan-kawan, kalau aku makan nasi butter nanti, sure aku khabaq mai kat korang noh... Kalau aku makan kek tiramisu nanti, sure aku jemput no. Hadiah nya jangan lupa. *buruk bebeno perangai aku*

Aku la ni aku la ni. Ha ha ha. Sape yang kenal aku yang krek ni tau la yer. yang tak berape kenal, yang x tau aku ni krek, korang baru tau eh? alahai ciannyerrr buchuk buchuk... xpayah tahu la.. xpenting. yang penting kita enjoyyyy ! xD

Karang aku jiwang, korang jugak yang nangis.. Muntah sebakul2. Aku ni kalau dah jiwang, lagu black, sayang rindu kamoo tu pun kalah wehhh... Melelehhhh. Ha ha ha ha. 



0 kicks: