Thursday, March 24, 2011

semalam punya cerita

Sementara menunggu masa nak balik. Aku nak cite pasal semalam. Hahahaha. Keje mmg keje seperti biase. Keje mane pernah abes. Bertambah lagi ade. Meja besar pun tarak guna . huhuhu. Tgh hari, aku keluar lunch dgn rey. duduk kat bistro tu, macam kolej unitar tu tmpt aku belajar pulak. aku masuk jer, banyak tangan hye hye. HAHAHAHAHAHAHA. heran aku. tp xpa. dgn sifat aku yang mmg muka tembok, aku hye kan jugak. ada jugak aku kenal dowh. AHHAAHAHAHAHA. terutama di faizal tu. hakhak. hey, cakap lama x nampak aku. dah tu cakap aku kin besar. ceyyyyy, cakap tapis sket aa.. hui.

aku semalam pas lunch, aku just nak melawat jenny boutique tu. tmpt aku salu pegi shopping. nak view jer katenyer. at last, tgk ada promotion, godek la sehelai dua. HAHAHAAHA. melayang $$$$ aku. aku beli legging dgn blouse. syiok aku. huiii... gambar baju xde. gambar tuan baju pakai baju ade. tp xnampak sangat. balik tu, celebrate cousin i nyer spm. congratulation. boleh dibanggakan. aku bawa dia kuwa makan2..pastu hantar dia g rumah kawan dia. makan kat peach garden. time balik jer amik gambar. kawan aku poh fong pun ade gak teman. nasib baik cuaca elok semalam. makan open air pun senang. heeeee...

 baju ni..selesa bangat. heee
 ni gambar kepalsuan. hakhak
 ignore jer la lengan aku tu. kecik kan? HAHAHAHA
 ni salah seorang bestie aku. kawan dari zaman kolej. agak lama juga la.
ni la kazen aku yg baru abis spm tu. hahaha. nak jadi ape muna? lawyer? loya buruk? ahaha. aduyai. 

Balik hantar dia ni, kira2 aku dgn poh fong nak layan teh o peng sambung sampai tgh malam. banyak cerita woo. HAHAHAHAAHHAA. tp kawan aku call pulak minte tlg temankan dia ke ofis. ade keje nak bt. nak pegi sorang2 dia takut. tp in fact, kawasan tu mmg seram la. huhu...pastu aku blah balik rumah, rancangan kene batal.. huhuhu.. xpa hujung minggu ada..

dia amik aku kat rumah, pastu blah g ofis dia. jauh ler. sian dia. tu la aku ikut jer. balik rumah dekat kul 11. pastu aku terus ZZZzzzZzZzz....

0 kicks: