Tuesday, November 2, 2010

aku bukan pilihanmu

Jutaan hari berlalu sudah
Tak ku sedari begini jadinya
Kisah yang indah berlalu sudah
Cintaku musnah hancur berderai

Betapa dukanya hatiku
Bila cintaku tak ke mana
Hatiku kau guris luka
Ku tabahkan jua hatiku ini

Korus
Cintamu yang lalu
Masih ku terasa
Akan diri ini sama bagai dulu
Kenangan bersamamu
Masih ku terasa
Apakan daya aku bukan pilihanmu

Derita yang ku tanggung ini
Jiwaku terus meronta
Tak tertahan pedih hatiku
Hanya doa ku kirimkan untukmu






kejam kan dunia....setelah apa aku lalui dengan sendirinya.. setelah aku berjaya berdiri atas kaki sendiri... dia kembali lagi... jiwa aku kacau dengan kehadiran dia.. dia rindukan aku? aku lagi merindui dia. kenapa aku tolak penerimaan orang lain yang boleh aku katakan lebih baik dari segalanya.. kerana apa? kerana aku tak dpt menipu diri sendiri. aku boleh tipu kau. boleh tipu orang lain..tp aku tak boleh tipu diri sendiri. :(

Ya Tuhanku....hanya kau lah tempat aku mengadu...tempat aku mencurah rasa.. betapa aku rindukan dia. :(.

____________________________________________________________________

minggu depan aku ade kerje luar lagi..letih la cam ni...hm... aunty nak aku sambung study...luar kampus. dekat OUM. tengok la nanti cam mana.. luar kampus bermakna kuliah sabtu ahad. so, makin kurang la masa enjoy. haha. lagi satu aneh..dia suruh amik tesl. huuuuuuuuuuuuuuuu!! jadi cikgu? lecturer? apuh.. :) tgk la nanti cam mana.. aku pun rasa nak amik degree. heh. ^^ hidup harus diteruskan jua.


0 kicks: