Saturday, October 16, 2010

i have spare time, so i update. :D

invois lama lom selesai..datang yg baru. -__-


hujung minggu...apa yg ada di hujung minggu... ngee.. nothing kan? tp for me everything..semalam dah cuti...tp xrasa cam cuti..panggilan fon yang tak berhenti.. i dont know why..apa masalah derang ni..xleh selesai sendiri ke??? perlukah mengganggu aku yg tgh bercuti..akhirnya, aku tekan punat button OFF dan ZZZzzzZZzz... really tired...now hampir every moth travelling.. kadang2 rasa nak teruskan perjuangan..kadang2 rasa nak berhenti skrg...tp kalau aku berhenti sekarang, hati siapa yang takkan terluka? haa terutamaa mak, nenek...habis lah aku cam ni..tp mereka x mengerti. :( siapa yang nak mengerti? kalau part keje nak jaga hati bos, dan sewaktu dengannya....kalau pasal kehidupan, jaga hati mummy, nenek dan sewaktu dengannya..... belum lagi part kawan dan sewaktu dengannya.... hati orang aku jaga..aku try cakap BOLEH waLaupun sukar untuk aku katakan BOLEH..aku cakap jer MALAYSIA BOLEH... tp kalau ada hal yg aku cakap TAK BOLEH, aku rasa aku betul2 tak boleh. kadang2....sebagai manusia ada limit...tp ntah la..xda pun yang faham.... letakkan diri di situasi aku skrg..letak ..!! teehee :D



kat tmpt keje ingat tido...time tido ingat keje... mane nak penah abis? ngee~

aku tau..hanya seorang jer faham hati aku ... Tuhan.. heee :D senang kan jawapan aku... aku dah letih.....letih nak jaga hati orang....... sometimes i need space for my own life.. aku dari isnin hingga jumaat sibuk dengan kerja.kadang2 jer aku pegi chill tmpt lain ponteng. hakhakhak..... tp kebanyakan masa mmg dipenuhi dengan kerja, apointment. kadang2, cerewet nya seseorang pelanngan tu tak dapat dipenuhi kehendak boleh pula menggugut untuk mengguna khidmat org lain di masa akan datang.. apa dosa aku? aku tak tau ape2.. ngaa~ :D aku skrg dah jadi robot...robot pun tabik spring kat aku. sebab mereka tak leh jadi aku.. so, sabtu ahad? gunakan la sebaiknya untuk reload semula tenaga yang digunakan selama 5 hari....dah tu.... 5 hari siang aku keje, malam aku di rumah nenek..mummy daddy? sehat ke tak ke? ada aku tau? so sabtu ahad waktu sianglah digunakan sebaiknya.. malam seperti biasa...macam kutu kan badan monyet.. ngaaahahahaha.

persepsi orang kat kita xkan penah luput....macam2 persepsi.... tp tak kisah lah....itu hak mereka.....mana aku nak kesah lagi.. hidup aku sendiri terumbang ambing..tak lama tenggelam la.

1 KEBURUKAN AKU BUAT...BOLEH MELUPAKAN 1000 KEBAIKAN YANG AKU BUAT. cam mana tu? teruk sangat ke keburukan aku tu sampai x leh nak maafkan? ok terpulang...hak masing2 :)
dia hensem sebab tu aku letak gambar dia. -_-"

tomorrow my trip to miri then KK... bulan 11 sibu -miri.. can u? can? if enjoy aku cakap CAN CAN CAN CAN.... ni kerja.... LAZY LAZY LAZY LAZY CANNOT. haha. outstation means, tak cukup tido then keja sampai ujung minggu then kerja berlipat 2 kali ganda... itu yg aku tau la..better me duduk office walaupun office juga aku dah macam operator phone. nak mengharapkan admin aku? complennnnn tak abis2.. letih aku nak layan complaint dia lagiiii...aku nak minte bende cepat, dia lambatkan..cakap takut esok takde keje nak buat.. helloooo !!!!! ko simpan keje tu lame2 pesal???? aku nak pakai..lagi satu..bukankah bahagia kalau takde keje? kenape lah dia x amik tmpt aku ni? aku jadi admin assistant..bagus sgt..dia tu dah bukan macam pembantu..pelikk..sunggguhhhhh peliikkkk... eeeee.....

out.. layan tv.. tunggu rambut baru my grandma..mesti grand. ngahahahahahaha.. biasalah org tua..kedak rambut org cina puan..cam ya la -__-

p/s : lately malas buka fb. huhuh

0 kicks: