Saturday, September 25, 2010

dinner ditaja oleh diri sendiri..kesian

yayy !! harini i tanak tgk mummy n nenek masak.. kite makan kat luarrr... tp nenek as usual..just tapau utk nya. :(. nevermind..lama satu keluarga tak keluar makan.. sian sgt my parents ditinggalkan..tu la.. muda2 anak2 dah ada kerjaya masing2..mana tak nya susah nak nampak muka kami.. tp every week kite org duk rumah la kecuali my sis..dok dating ja. muahahahhaahha. u nak makan apa sajaaa, makann sajaaa..janji rock..walaupunnnn ditaja sepenuhnya oleh..... aku ler...

padan muka jac.. dulu time kolej, time sekolah, sesuka hati jer minte duit dari daddy mummy kan.. haa skrg rasakan.. heauhaeuheauheauae. baru ko tau walaupun gaji ada 4 digit, tak shukup. wkakakaka.. 4 digit kepala 2 pun tak cukup kekdah nyer. ntah ape aku bt tiap2 bulan. takpe la..as long ptptn tgh dibayar, bil2 ada juga aku bayar , kereta aku dah bayar dah beberapa blan lepas, haaa. shopping mmg tak ble bla.. teruknyerrr... xpe la..masih muda kan.. huhuu.. nak sambung study pun tak kesampaian..walau tua mana pun aku nanti, aku akan tetapppp sambung juga angan2 mat jenin ku ini. muahahaha. yola....

aku x kesah la duit habis untuk org tersayang... janji mereka bahagia, aku bahagia.. aku kan anak mithali. sob..sob.. huhuh...

nak makan ape eh? dah lame ku diet ni. wkakakakaka. tp skrg tgh pokai jugak..tp ntah la .. cam mana tu. huhuhu. rasa nak makan ketam tp kan... huhuhu. GATAL. -__- sungguh aku tak tifu. huhu

0 kicks: