Wednesday, February 3, 2010

miri, sibu wait :P..

Esok aku present weh.. harharhar.. xsabar ler. -__________-" harap2 panel aku yang tertera dalam jadual..xsukeee ade penukaran disaat saat akhir...jangan dah terberak baru cari tandas.. seluar dah kotorr oi. hahahaha :P ade kaitan ker?

Thanks those yang bagi kata semangat walaupunnnn aku mmg semangat dari bulan2 lepas. wkakaka.. thankssssss sgt2 kat korang. love u all. dan yang cheers up my life... i love u all.. xda korang, aku x macam ni hyper semacam. wkakaka.. kepada yang keciwa.. sorry la.. lebih baik aku terus terang dari aku main batu seremban? ade kaitan ke? wkakaka.

this coming sunday, i will go to miri for completing my mission.then pegi sibu.... sapa2 nak jumpa appointment dulu yer. whahaha.. i cant wait to meet my hantu2.... i miss u all babehhh.. xsabar nak part time kat coffee bean with lily. hahahaha. gla eh..tp sikpa... once for a life time nak...

me and lily. wink... i miss u la moi. haha


lama x jamming...lama x karaokee....uwaaaaa..... kak madah ngambik gitar ke kampung, bedau ga kin..mapap mai. huhuhhu.. what the boring life without music... sorry..bahasa iban keluar. ah.. my personal blog, who cares tho?

0 kicks: