Saturday, February 27, 2010

blog aku bersawang

aku just nak cakap..grape with strawberry tu sedap giler. muehehe T.T

hilss...pullman hotel



korang tau tak blog aku dah bersarang..bersawang..errr .. yg penting berminggu2 aku kesiankan blog ni. aku nak isi tp aku malas. wkakaakakaka.. kenapa malas? malas mane ade sebab weh. wkakaka.

now , aku dah kembali kepada perangai yg lama.. but somehow my body had compromised with the biological clockkkkkk!! uwaaa... dalam masa 3 bulan jer i bangun pagi, tido awal.. hahaha.. how works influence my daily stuff! aku ada penyakit STRESS INNER / OUTER MY WHOLE BODY. wkakaka. ade ke penyakit cenggitu? badan i sakit maybe i duduk rumah jer.. tak tahan wehhhhhhhhhhhhh.. bangun, tido, makan.... i nak kekalkan turun 9kg tu..xnak naik lagi... uwaaaaaaaaaaaa seram. T.T ... stress dalaman tu..wkakakaak.. byk weh..Tuhan jer tau..kalau la Tuhan dapat bantu aku ni.. alaa. God always be at my side. tp kite jer tak hargai dia...letih dia tau duk sebelah jer. wkakaka..

semalam first time g pullman makan ler..bukan aku sakai x pegi..aku belum ada masa pegiiiiiiiiii !!! muahahahahaha. masuk dalam trus blur.. wkakak.. lain kali la pegi lagii!! :D

p/s : aku x faham kenak aku 2,3 minggu tok angol jak2...kakya suka fikir hal orang yg sik wujud dalam hidup aku... aku mudah angol...mudah nak duduk diam2.. mudah sikda mood... mudah nak manas.. kan........aku x tauk apa yg kaco dirik aku nektok...sungguh tak diketahui...apaaa oooo??

p/ss : hahaah....cam ni la nak meluah pakai bahasa sarawak. :P wek wek...aku nak edward cullen. TIBA-TIBA **. wink~ hahahahahahahahaha

0 kicks: