Saturday, January 23, 2010

satu hari di hari sabtu

Hari sabtu yang sangat membosankan... Pastuh guna pam tayar...pam diri sendiri. -___-"" NOOOO i mean, makan, tido dan sewaktu dengannya... Semalam last day mengabadikan diri di Hospital Bau..xde adegan air mata.. hahaha.. tp beware of this coming Tuesday. -____-"" ada majlis perpisahan...masa tu laaaa sob sob... cisss.. ~ aku xsukaaa.. tak suke pun kene datang jugak!! ada request niii.. haha :">

asal lately perangai aku cam org tua seket.. -____-"" sikit2 kecik ati..sikit2 sentap.. almaklumlah nak 22 tahun.. omg~~~~ mengapa umur semakin meningkat... buat botox pun xde gunaaa..sebab meningkat juaaaa!!mueheheh.. muke jer ketat bagai tp umur dah makin naik2 sampai gunung everest...tak sedar diri ke din non. agagagagaga. T.T


tension la cenggini... anjing ni tension aku nak tergelak...aku tension buat org tergelak ke. haha

ni nak habiskan thesis..dah buat slide. (ntah brapa rbu kali cakap nak buat) pemalas bagai nak rak..kucing ni pun same..ahahaha. tiru gaye aku ni. hahah... gile engkau,, tup2 tap tap.. ahaha... karang nama Jacqueline Natasia Jee pelajar pertama buat presentation, naiya ko dik.... menggeletar satu badan.. but how do care??? karang macam proposal.... panel tanya soalan, aku tanya balik soalan kat panel. hahahaha... sampai panel garu kepala yang takda dandruff. matilah. hahahaha.. yakin boleh jer.. kalau yakin boleh terlebih peratusan pun xleh jugak.. i mean terlebih peratusan 101% ke. hahaha. ala...asal sesedap rasa jer... *mati lah nasihat kan org..sendiri rasa nak tekencing 100 kali*. ngahahahahaha.

* kenapa aku rasa x bersedia meninggalkan Kuching? * hmmmmphhh..

0 kicks: