Sunday, January 31, 2010

sabtu is buntu

Saturday? hahahaha... i mean yesterday ler.. best2.. xkan ku lupakan kenangan ya..ngeng... morning ya, aku pegi kolej...9am like that ma.. then singgah di rumah raula lok amik beg yang telah ditempah minggu lepas...cuteee....cantekk... i like.. huhuh.. then i went la to college. check thesis dengan spervisor kesayangan hamba.. huhu.. bla bla bla...salah salah salah...sigh~~ atur balik eh. kesilapanku keegoanmu.. haha.. adakaitan kee? huhuhuu..

then i hantar kawan i balik satok and jumpa her son, BOBOY... uwaaa.. so cute laa that boy...makin besar dah budak tu. :) bila la aku ada my own baby ni...*berangan kejap*.. aku nak cute k. wkakkaa
balik jumpaaaaaaaa len and the friend.. wahahahahaha. *apa terjadi biarlah rahsia*. wkakakakaka.

malam ada partyyyyy~ tidak ku sangka musuh lamak aku kawan kepadaaaaaaaaa uncle ku itu.. uwaaaa...kecik nya dunia....ah just forget.. malas nak igt.. but ingat MIMI, U OWE ME SOMETHING.. ADA HARI WE FACE TO FACE. :) and i LOVE u... hakhakhakhakhakhak.

ahhhhhhhhh nothing to say right.. thanks kepada sesiapa berkenaan yang membuatkan hidup aku bahagiaaaa sgttt!!! i love u all... org tertentu..hanya korang dihatiku.. chewah..macam nak mati jer esok lusa. wkakaka. ok bai!

0 kicks: