Monday, January 11, 2010

hilang

now 6.20am and i'm blogging on this time.....im working later and i still can blogging :D i tak dapat tido la weh... tido kul 1..terbangun kul 4..tido balik..terbangun kul 5...then, terus xdapat tido... something going on with my sleeping system. huhuhu. kenapa hidup ni tak sempurna? kenapa susah sangat kita nak dapat apa yang menjadi hak kita? kenapa kejam sangat? berat sangat ke permintaan aku ni...kejam ke? :( .... sekarang ini follow with the flow.. apa nak jadi, jadi la... aku kan fleksibel :') ... aku boleh digembirakan dan aku boleh disedihkan dan disakiti.... kenape karma yang terjadi pada aku sangat menyakitkan? kalau ku tau jadi begini, sumpah aku takkan pernah buat. :(

aku kene teruskan hidupppp jugakk!!! tapi hariku dimulakan dengan senyuman yang sungguh perit kerana sesungguhnya hari ini hidup dimulakan dengan terasa kehilangan. merasa la jac rasa kehilangan. :') tidak apa....

xlama lagi habislah latihan klinikal... :)) semua telah tersedia...tunggu nak update...nak present..pastu chow....lari dari masalah dan bertemu dengan masalah....keluar mulut harimau masuk mulut buaya... sengaja cari nahas sakitkan diri sendiri. boleh tak apply keja tempat lain selain dari tempat berkenaan.? kenapa? jawapan SAKIT. boleh?

em..ok..time nak turun keje :) take care people :)) and goodmorning.

0 kicks: