Tuesday, January 19, 2010

february to come

AKU NAK CUTI !! Kenape dengan post ni? something wrong ke? hahaha. aku dah letih!! sangat letih.... dah la x sehat.. nan adoo aku ni.. 3 hari bagaikan tiga tahun... yer bahasa...kalah tau pakar bahasa. hahaha. AKU MOGOK!! NAK CUTI. DUH...

next februari mesti februari yang palng busy dalam dunia ni... aku sendiri pun ikut flow jer.. mane taknyer..nak rancang tp macam xleh dirancang..so, ada kesempatan nak buat, buat jer. abis ceta!! hahahaha..aku kan robot..aku buat kalau nak buat...aku x buat kalau x nak buat.. panjang kan ceramah aku!! hahaha..

erm...aku bukan nak marah..tp leh x....erm..jgn masuk campur hal aku lagi...bukan aku x suka tp....bagi aku space untuk bernafas...jgn tembak aku sampai 10 das. aku maseh ada perasaan. bagi aku kebebasan sikit... nanti kalau aku tersilap langkah, aku akan menjadi semakin matang.nanti pandai la aku belok ke pangkal jalan. hahaha. pleasee!!! T.T pangkal jalan kan sentiasa terbuka..mati la aku merepek...nyah kau. hahahaha...

lupakan kenangan lama...mulakan yang baru..:D xD

0 kicks: