Sunday, December 20, 2009

sing sing song. haha

aku cakap CINTA tak semestinya bersama. begitu juga SAYANG. aku memang bukan hak org yg mutlak!!! faham? aku masih single tp x semestinya aku AVAILABLE...tak AVAILABLE bukan bermaksud aku org lain yg punya tp HATI aku x leh trime dulu. faham? ahh kenape hidup complicated.. xde ke yg menyenangkan? kenape perlu hal sane sini??? kenape x bagi aku senang jer.. org lain senang jer, tup2 tunang.. tup2 kawen.

biase lah kalau aku suka someone...suka kacau...cakap sayang.. tp bukan officially bersama.. ngerti ngak? bisa palakkuuuuu gitok... terpulang la..ada aku kesah? yang semestinyaa sejak 5 bulan yg lepas, aku mmg SINGLE.. faham? dah, xperlu nak isi borang. aku x berminat..

ahh jiwa kacau noob :-|

aku xpatuttttttttttttttttttttt pegiii sia~ :(( sedeh doh... teringat ku zaman setahun yg lepas.. segalanya indah..dahya segalanya pahit. nektok, kenak jadi cam tok gikkkkkkkkkkkkkkkkkk~ ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh udah lah ya jac.. lupakannn segalanya ~ gila ishhhhhh

JIWA KACAUUU!!!!

NAH VIDEO. HAHA
TGK JANGAN X TGK K.






hahaha..

0 kicks: