Saturday, November 21, 2009

6th

dah dapat rehat ujung minggu cam ni la aku demam, flu.. dulu aku sakit aku x peduli sgt..skrg aku sakit, aku nak check isnin ni.. sebab keje aku dgn org yg berpenyakit. huhuhu.. sian.. aku dah lame x update cerita dgn kawan2 aku..kawan2 aku datang dari miri, sibu, KL, sorry aku xdapat temankan korang.. aku bz sangat2... dah aku habiskan semuanya, aku akan jumpe korang. jgn pulak korang yg bz. harharhar

aku kan kecik ati dgn sikap seseorang... kecik ati sgt2. dia kawan aku...tp aku x pandai nak jahatkan balik..sebab aku masih anggap dea kawan... semalam.. nya nyuruh aku ajar nya polah something.. dah benda salah aku cakap la salah... maybe cara aku ajar ada garang sikit...aku tanye kawan2 lain, meka kate biase jer tuu.. tp itu bukan sebab utk dia tikam aku dari belakang.. kalau ko rasa perfect sgt, xpayah minte ajar aku.. aku x halalkan ilmu yg aku kongsi dengan kau... aku rase ilmu aku layak utk org yg benar2 memerlukan. dan aku xkan ajar kau lagi. ko buat la ikut sukahati kau.. xpayah nak mengadu sana sini kutuk aku depan supervisor yg ada.. aku kan tegas, ko kan tau.. yg ko terasa kenape? dengan airmata ko tu ko minta simpati. ok fine...lain kali aku xkan ajar kau..kau tanya aku cakap tak tau jer.. ko tau kan keje ko tu perlukan pemerhatian .. slow2.. yg ko buat keje tu rush pastu salah kenape? ko nak kejar ape?? aku dah ajar sebelum ni tp ko tetap buat salah kenape? ko bebal ape?? ah sukati kau la... jgn pulak ko buat salah kau cakap aku yg ajar..sebab sebelum ni aku kat sane xpenah lagi buat kesalahan bodoh cam tu. ko umpat aku cam tu kan.. ko x ingat ke ape yg aku tlg ko hari2? ko x igt ke? atau buat2 lupe? kenape ko boleh tergamak buat aku cam tu.. mesti supervisor aku cakap aku rasa pandaikan?? sebab mlut kau kan?? lain kali kalau sensitif sangat, xpayah bergurau langsung. pasni aku xkan gelak walau senyum pun dgn lawak bodo kau tu.

xpe..bkan lame lagi pun aku satu tempat dgn kau.. nasib bait ko tu x cantik, xlah kau mengada2 sgt.. ni muka buruk pun nak mengada2. menyampah aku. ni jer entry aku sebut2 hal ni.. lain x payah..menyemak jer. cume aku terkilan... sebab tu aku xnak jadi cikgu...garang sgt agaknyer. wkakakaak.

demamm fluuuuuuuuuuuuuuuuuuu menyampah!!!!!

0 kicks: