Friday, October 30, 2009

sikda title..angol

pagi2 dah tetak tegal pusak seawal jam 6 pagi. wkaka.. skip cita!!

seminggu dah aku praktikal di sana.. so far best.. keje pun dah ade yang dibuat... cume part tgh morfologi masih lembap lagi ar.. tapi best.. staff sane pun semua sempoiii jerr. hehehe.. best..derang mmg best.. kak emma rupenyer satu sekolah dgn aku dulu..tp dea senior 2 tahun.. dea form 5.. aku form 3 jer. hehe.. rupenyer..patut la familiar semacam. huh.tp dea tegur dulu cakap dea kenal aku.. wkaka.. kak mag kawan kepada aunty isabel. hahahaha.. best kan.. huhuhu.. aku skrg kat department mikrobiology. skrg seminggu, jerawat besar naik sampai tiga bonggol. huhu.. kesian aku kan. takpe.. 2 minggu lagi...pasni aku join kak emma. yehhaaaa~ harini firdaus masuk lab , hari pertama untuk dea. semalam dea apply sendiri untuk puan salbiah. hehehe. dapat jua.. bagus lerr... dapat first batch. hehe.

harinih leh rehat puas2... nak tido puas2... 3 hari kat lab..3 kg aku turun. wkaka. lawak tul...diet dah berhenti.sebab keje meletihkan...laparrr. huhuhuh... drive 2 jam ulang alik. hehhe. best kan? nak sewa rumah dgn member, parents x kasi. letih btl. huh.sape volunteer nak jadi driver? sila isi borang skrg. wkakakaka.

bah..skrg time spend time with friends... chatting2, gossiping, mengadu-ing. wkakka...

0 kicks: