Tuesday, September 29, 2009

first day of lab training

My first lab training were on the road today. hahaha. it was so-so-ok. Urinalysis. huhuhu. derma urin and did the test.. hahaha. me really not so interested with biochemistry lab. I dont know why. I want practicum , microbiology lab. uwaaaa... tahan oi seminggu minggu kat makmal biokimia. heuheuheuhue. today helped my friend pindah rumah... pindah rumah kawan...dari rumah boyfriend.. ntah pa nak jadi la.... kesian sangat tengok dea... ahh...syh syh.. masalah rumah tangga orang la.. huhuhuhu....

JpJ tahan ku tadi... haha mangkok ayun la!! mula2 cakap aku laju kat selekoh.. pastu cakap aku pakai selipar time drive.... mana satu betul ni!!! akhirnya dea cakap x saman..dea maafkan...dan minta nombor telefon!!! cissss... aku just cakap BYE BYE. huhuhuhu. apa punya orang....dah la panas....nak tergesa2 .. dea tahan benda x penting... ah buang mase tul ...

esok lagiii!!! uwaaaaa..... i feel better today.. i dont know why...but i feel more better than yesterday.... feels like every problem solve in every way. still-still-- i miss him. i made a decision to moving on and try to forget him... it is not easy... apatah lagi dalam masa yang terdekat...berkawan2...bercakap2... but hati sakit.. woooooo. huhuhuhu....i just can pray for his happiness.. itu lebih baik dari bermusuh kan? doakan yang terbaik..bersihkan hatimu. chewahh..palak juak....

kalau aku yang bersalah dalam segala hal.....maafkan aku... aku tak tau ape yang aku lakukan sehingga dirimu begitu marah sekali. aku betul2 tak tau... minta maaf sangat2. kau jauh...aku jauh....tapi segala yang kita impikan...yang kita fantasikan...tak semestinya akan jadi realiti... xsemesti nyer dea akan jadi milik kita. lihat dari jauh walaupun itu yang membunuh diri. maybe dea bukan utk kita... kita bukan utk dia. dea baik sangat. senyuman dea disedekahkan dengan semua orang... org muda, tua, anak kecil sama bagi dea.. kasih sayang yg dia bagi adalah sama rata. tiada berbelah bahagi. he treats everyone as a friend. dea adalah motivasi.... dea lah penasihat.. dea la philosopher.. tegas dalam segala hal.... dea adalah dea..bukan orang lain... mungkin pengalaman hidup yang mematangkan kita dalam segala hal. cara pemikiran yang luas dan ke depan... tiada yang buruk dapat ku cari dari dalam diri dia. terlebih sudah. wkakakaa.

nak tengok gambar beliau? wkakakaka. rasanya tak perlu la. huhuhuhu.. rindu sangat weh. :((




0 kicks: