Sunday, August 2, 2009

gambar jer. :)

Dinner with my family at this place.:) one of the restaurant in the crown square

ignore my appearance tonight..sooo nerdy..adoh2

pesan pesan pesan..wkakakaa


favorite juice ever *watermelon juice*

thats mine..salad honey dew with cereal chicken chop :)
Karaokebox at wisma saberkas after having my lunch with shirley. :) shirley belanja saya makan la :)

*ignore the voice...harhar.. so sumbang*

As usual,my class this morning. Nothing special. After class, having my lunch at KFC saberkas. pastu..2 of us karaoke ler. pe lagi~~huhuh..lame tak menjerit bagai nak rak.. ha skrg aku buang tabiat. Lepas melalak,balik la... member ade kol ajak pegi waterfront.. tp aku malas arrr nak jam sana sini... huhuhu.aku x suke sgt sesak2 ni...nafas aku xleh ar. huhuhuhuu.

Balik rumah aku bayar hutang tido aku semalam..harhar.. petang dinner kat luar.,.refer ar gambar atas..huhuhu...malas nak updateeeeeeeeeeeeeee........haihhhhhhhhhhhhhh *yawn*



0 kicks: