Monday, July 27, 2009

kenapa bah?

hello... :))

I miss my friends lor... i miss becca ( ptpl sabah now) i miss lyea..i miss lily..i miss everyoneee.. Sikpa.. bulan 10 ku ada hal kat sibu..then aku mesti pg miriii jumpa korangg.. banyak cita... i miss everyone of u. aduh aduh... come here miri... lamakk sik loyar2. aduh.. kenape lah hidup aku terseksa sangat ni.. heheh.. takde lah.. cuma time2 cam ni aku perlukan mereka. xpe lah..survive jer.

Semalam aku puaskan diri aku makan rojak buah.. harhar. sedap woooo... kat peach garden di jalan song. mmg favourite.... makan2...aunty ajak jalan2...shopping at boulevard. closeeee yourrr eyeessss oooorrrr u willl shout. hehehe. semadi jak sikda duit tek nak.. harhar. mun ada? sikpa..penyapu ada key sapu boulevard ya. giler sale..huhu...kan orang trima gaji juga..ujung bulan la katakan..huhuhu

singgah dulu makan ais jagung. arh arh.haus ar.. balik2...singgah expert...makan lagiiiiiiiiiiiiiii.....apam balik buatan expertt..perghhh rangup sehingga menjilat jari kaki..nak jilat jari kucing pun boleh. hehehehe. xapa..esok aku pegi sanaa.. harusss.. wakakakaka. balik rmah letih terus main game.. sampai 5 pagi woo.. hehehe. bangun tido kul 10. huhuhu..cukup tido..petang nak tido pun xleh nak tido....aku main depan rumah.. main dgn kucing. aku tau aku buang tabiat.. buang tabiat takpe..jangan buang lain.. huhuhu

esok kelas, kuliah, amali bermula seperti biasa.. rutin harian untuk semester terakhir akan berakhir beberapa bulan lagi sebelum aku pegi menempah hospital. harhar. aku tak sabar nak jadi student bach. harharhar... sombong tak aku cakap?? huhuhuhu. seperti ini lah rutin ku bermula lagi.. hehe. bukan susah pun nak tunjuk baik.. senang jer.. tunjuk jahat pun senang.. tp tunjuk jahat tak payah la..zaman dulu..zaman rock aku dulu.. skrg aku ayu mengalahkan AYU. harhar.

p/s aku tak sabar nak jumpa kawan2 aku la. heeee :P

0 kicks: