Sunday, May 24, 2009

perjalanan hidup aku panas. :P

hello!!! i'm freaking tired!! huhuhu. Letih la wehhh... Bangun pagi punye la awal sebab sakit perut. Perut lagi kennn... xde sakit lain ke? aku x suke la time sedap tido perut aku panggil ke tandas. hekhekhekhek. pas habis meeting kat tandas, leh pulak aku tido balik dan dan tu jugak telefon rumah berbunyi.. eeeeeeeeeeeeeeeee!! angol nyawa eh. Kenak lah g tok nak. Angkat jak la. My dad call tanya mum kat mana. Mana aku tau mum kat mana.. Mum jalan tak bawa hp. eeee.. sengal...aku tido balik.. hahaha. tibe2 dad aku balik cakap ajak ke serikin. Aku mula-mula tanak pergi. Hahahah.. pastu terus bangun mandi. Mum cakap kenapa? aku jawab.. aku nak ikut. :P muka seposen. wek wek.

dan dan tu jugak kenn panasssssssssssss....haram ler panas ni.. bt aku yg cerah ni gelap. kennn~~mum aku belikan topi merah yang sangat cute. hakhakhakhakhak. motif? mane ade aku pakai.. dea sendiri pakai. hahaha. mati la aku kalau nak berebut dengan mem kennnn. aku tengok jer ragam manusia di tempat itu. :P.. digi pulak xde line. eeee.sengal.. dan2 tu jugak jumpe aunty... dot dot. apa nama ya oo. Alit i think. aehueahuaehu.

from left : dad, mum and aunty Alit


Balik terus balik kampung kat batu kawah jumpe nenek sebelah mum. tido kejap. sane pun xde line digi..ee menyusahkan tul. nak tido katenyerrr....mane la mate nak tido..panassss.. tengok cite hindi. buang tebiat. interesting tp aku x berhenti membebel kerana? cerita itu sungguh NGOK. wek wek. hahahaha.

Balik around 6.00 ptg. dinner luar terus.. mum xmau masak.. so, makan luar. balik...aku balik ikut adik...my mum and my dad balik gune kereta satu lagi. aheuheaueahuae. kami berdua terus merompak shopping complex dan kami membawa berbagai benda. haeuaheua.. ada handbag, blouse, dress, perfume dan sebagainya.. tp hanya a few pic sempat amik. malas..skrg pun letih.. nak tido..eeee. mengantok....nah gambar.. :P

banyak lagi gambar. tp tak usah lah kan.. gambar ni aja.

i love this bag.. huhuhu

0 kicks: