Wednesday, June 1, 2011

Susah sangat tido.

Seminggu dua ni, aku bukan la aku. Kenapa aku cakap merapu macam tu? 


Ye la, selalu nya aku tido lambat memang normal. yang tak normal nya bangun awal. Huhu. Seminggu dua ni, kadang-kadang aku tido lambat, kadang-kadang tido awal.... tp yang pelik nya bangun sentiasa awal. 6.30pagi, aku dah tekebil-kebil nak bangun. Dah resah dah tanak tido. Tido pulak kalau tak 1 @ 2 pagi, memang tak sah. Ada sekali tido 2 jam. Apesal leh jadi cam tu?


Buat pengetahuan korang, seksa giler tau tido xlama. Kejap-kejap jer tido. Pas tu nak keje punya la lemau semacam. Stress ar macam ni. Ada gangguan otak ker aku ni? Rase nyer tak. Cuma lately ada amik ubat sikit. tak berapa sehat. Mungkin kuantiti ubat kot yang menyebabkan aku tak dapat tido? Mungkin kot. Karang tak amik ubat, bile nak sembuh?



P/s : Cuti kali ni, aku nak manfaatkan sepenuhnya. Takda facebook, takda update blog.. Nak rehat cukup-cukup. Goodluck people. :)

0 kicks: