Sunday, August 29, 2010

updated 29 august. haha


hola.. masih ade ke org nak bace? biarlah.. hmm.. lame tak update panjang2.. bercerita, sesi meluah perasaan dan sebagainya. lately ntah ape yang busy nyer. aku pun tak tau.. ni mmg terlampaun boring, baru la ade semangat ni nak update blog. huhuh. lately pun salu sakit.. entah jugak kenape.. sampaikan nak ke klinik pun dah muak..tiap2 bulan pegi klinik ... antibodi tak kuat.. btul lah kalau tahun ni untuk aku, kesihatan mmg tak baik sangat..
pasal status? nak kata single tak jugak,...nak kata double tak jugak.. tp bagi i la kan..dah single.. dan malas lagi nak cari.. kawan2 boleh la.. flirting around boleh la..tp utk serius belum lagi.. aku nak enjoy puas2...xde remote yg nak on off aku.... lebih relex kot. mesti korang terfikir kenape aku break tak marah kat moss? sebab nothing to do more with our relationship.. dah xde pape lagi dah.. kebahagiaan dalam perpisahan la gamaknyer.. shahir, tlg nyanyi. ahahha..

banyak kan benda berlaku? tak siapa yang tahu.. org kadang2 tak faham siapa diri kita.. org suka judge kita yang bukan2.. tu la berlakunya perselisihan faham. mana2 la...dunia kan penuh dengan politic. tp xkesah la...nak cakap ape lagi eh? takde kot. kalau ade pun merapu jer byk.. susah2..


gambar latest? jap. haha



0 kicks: