Thursday, June 17, 2010

KL, im home... ... :'((

ehem ehem.. i baru balik dari KL? ole2? sorry ler..keletihan jer yg aku bawa dari KL.huhu.lutut aku cam nak tercabut jer. xboleh bla. berpindah hotel pun sampai 3 kali..pertama g subang valley kat ss 13..pastu area bukit bintang, pastu balik lagi ss 13. yg ss 13 tu dekat dgn office. yg area bb lak dekat ngan klcc...kan exhibition kat klcc. dah la x bawa sandal..kene jalan jauh2 dgn heels 3 inci. merasalah sakit lutut yg amat sgt. bile balik hotel jer igt tido. yg best dapat jumpe mereka2 dari satu syarikat.. sonok giler.hahaha. cam 10 tahun kenal..tgk bola same2 kat hotel..ramai2..cam ikan sardin..almaklumlah bilik aku besar, sorang jer konker. haha.. pas tu semua la mangkuk ayun melawat..aku tido, derang tgk bola.bagus lah tu -.-'.. hari yg last sebelum balik kuching tu, kite org karaoke. haha.. minum2... sampai mabuk..atau aku seorg jer mabuk..ntah sape ntah yg anta aku ke bilik..x hengat aku.

akhirnyer aku dapat jumpe abg kesayangan aku si jeff. jumpe jeff tp x sempat nak jumpe mama lak..ni jeff nyer pasal..tido x hengat dunia. huh! xpe la ma... next month jumpe. huhuh..lepak dgn abg jeff then kawan die yg 2 org kat hartamas, shisha :P..tp name xigt la..huhuh... cutee sgt.. adeh. aku rase aku ingat semua pekerja kat syarikat ni kecuali name kawan2 abg jeff. hahah.. xpe la.nanti2 aku igt balik..a,ahh laa..sorang name dea khai. ahahah..

cite2 ni kan... i x tau la..kenape dalam satu tempat bekerja mesti ade politik..i mean politik kat office. ade kelompok itu, kelompok ini..xtegur la.gado la..rela tau kat cawangan jer..org x ramai, so untuk gado or politik mmg tipis la..tu jer yg kite ade. nan ado. ahha.

ni ade satu lagi kes. mmg pelik..benar tp ajaib....tp aku xkan cerita.. buat ape kan?ini akn mengaibkan diri sendiri dan org itu.. so, zip my mouth jer la..kan bagus cam ni..uhuhuhu.. aku arap ko jgn la elak diri dari aku... anggap jer x penah berlaku.. ni kau pulak yg beperangai cam tu. heran lak aku...ko jgn la pendam, k0 kene gak gtau aku.. ko ni terok ar...huhuhu.... ni dituju khas untuk AAZ. ahahah..

tibe2 kan...suddenly ni aku teringat sesorg yg baru jer anta mesej kat aku. aku leh tersenyum sendiri..bukan senyum bahagia tau..tp SINIS. dulu kan time aku sklh menengah, aku punye la hodoh tau... gemuk sgt2..hitam lagik tu...rambut pendek... aku dah biasa dah kene hina org .. aku bt bodo jer.... dulu aku tomboy.hahaha.. pastu kene hina la...bf? jauh sekali aku berboyfren ni.. harem weh. ahhaha. pastuh skrg tibe2 cari aku..,cakap aku sombong la. hello.....sombong mendenye.. mane ko ciluk aku nyer no hp? dulu bukan main lagi ko kutuk aku eh.. DULU konon....lain kali DULU ke SEKRANG ke......xde beze.. kene ade budi bahasa, kene tau menghormati org lain.bukan main langgar jer. skrang aku dah x tomboy, rambut aku panjang mengurai, aku kecerahan tiba2. haha.. baru ko cari aku? dengan tujuan ape? mengorat. tolong lah.aku x kuasa dengan jenis lelaki cam ni. aku dulu ke skrang ke same jer hodoh...gemuk lak tu. so, xperlu la berangan.. aku nak cari org hodoh jer.. ko xleh..terlalu hensem utk aku.hahahah. nyampah bile aku cakap die ensem padahal hensem lagi pakcik jongang rumah sebelah tu.. haha merasa lah kene tembak dengan senapang die tu.ewww dea ade senapang tau. so beware. HAHAHA!!

lame aku x update blog sebab aku mmg pemalas. huhu..

p/s : dia dah pegi jauh...ntah bile lagi kite dapat besua muka. sekrang menunggu giliran ibu lagi.......bagaimana kami beradik meneruskan hidup tanpa mereka disisi. kami dah biasa dibesarkan dengan kasih syg mereka berdua.. x ada lagi perang mulut antara kami.skrang hanya kesunyian yg kami beradik lalui hari demi hari.. hope u doing well there daddy. im missing u now. mulakan hidup baru... ade mase, ade duit, kite org akan pegi sane melawat.... u have to know that both of us love u very much. ill try to be more stronger than now. we have to be strong.. skrang kita kat bawah, kalau diizikan oleh NYA, kita akan dapat naik semula ke atas .. cuma percaya jer dan berusaha. xda yang mustahil. :((

0 kicks: