Sunday, July 5, 2009

Malam Kebudayaan 2009

Oii Lin and Mekami ANAK miss Sharifah . hahaha. :D dia berada di tengah2

sarip dgn diyanz

me and my junior, christina

MAK kebanggaan kami. haha. dgn azriq

Miss Sharifah, Sarip, diyanz, chong ( sik brapa igt eh)

kami anak ayam miss sharifah. hoho.
frank, christina, mat, azriq, sarip

frank, saya, azriq, hanif (sesat), sarip

time reheasel marek. letih wo.







akhirnya segala tension, segala keletihan dah habesss... aku betul-betul letih la wehhhh... tp fun jugak...expecially part mentor-mentor yang menari.tidak ku sangkaaaa ..huhuhu.. aku lupa lirik verse 2 weh...sapa ada video aku bagi wehhh!!!! tak syok la :((... video aku takda! uwaaaaaaaaaa!!!! semalam balik lambat!!! :(( almost 11.30pm. mane tak nyer... persembahan ke 28!!! hahahaahah. mati lahh ke 28... mata pun mengantok..nyanyi pun parai!! ngantok wehhh!! bah la..enjoy jak video yang sik jelas and gambar2 mentee under our beloved mummy, Miss Sharifah Nurizah.

p/s telinga aku dah tak dengar pape weh!! dah pekak!! hahaaha. duduk tepi speaker.citt!!
p/ss nak curi gambar silakan.. huhuhu. letih..sambung tido..nak bt assignment yg banyak karang!!!!
p/sss credit to budak2 yang tolong ambil gambar n video. aku x larat semalam.mood takda..hoho

0 kicks: